09361535763
سوالات متداول
آیا کالاهای موجود در فروشگاه گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در جلودارفیکس هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمیشود. ضمن اینکه حتی سفارشات بالاتر از دو میلیون تومان، هیچگونه هزینه ای به آن اضافه نمیشود و ارسال کالا از طریق پست و پیک موتوری، رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از دو میلیون تومان، شامل هزینه پیک 90 هزار تومانی خواهند شد و مابقی هزینه ارسال به عهده جلودارفیکس خواهد بود. 

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
فروشگاه جلودارفیکس دارای نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. و همچنین دارای مجوز از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و نیز نشان طلایی رسانه های دیجیتال می باشد. جلودارفیکس با چندین سال سابقه حضور در بازار بزرگ اهواز همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها بوده است. 

پرداخت هزینه سفارش به دو روش ممکن است :

1 – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.

2 – پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان با واریز وجه به شماره کارت 6104331073613474 بانک ملت به نام فرهاد جلودار واریز و رسید پرداخت را به پشتیبان ارسال نمایید.

پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال قرار خواهد گرفت.
ارسال روزانه یک بار از طریق پست یا تیپاکس انجام میشود. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 11 صبح ثبت شوند، در همانروز ارسال میشود. سفارشاتی که در بعد از ساعت 11 صبح و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول می شود. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه “پیگیری سفارش” و وارد کردن “کد پیگیری” که از بخش “سفارشات پنل کاربری” در دسترس است. و سپس با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.